Banja Luka

Projekat u Scratch-u. Pravljenje igara u Scratch-u. Logika igre

Modul je namenjen deci koja već poznaju jezik Scratch, ali žele da poboljšaju svoje veštine programiranja i postanu pravi profesionalci. Časovi se održavaju u formatu rada na projektu: dete će napraviti jednu složenu logičku ili grafičku 2D igru izabranog žanra.

Sopstvena igra. Složeni algoritmi. Poznavanje matematike. Razvoj zapleta igre

  • Trajanje modula — 2 meseca
Rezervišite mesto

Scratch je popularno programsko okruženje za decu i adolescente, jer nema potrebe za ručnim pisanjem kodova, interfejs platforme je zgodan i intuitivan, a obuka se odvija u okruženju jasnih likova.

SajberŠkola KIBERone u Beogradu razvila je modul Project in Scratch za mlade programere (od 9 do 16 godina) koji su već upoznati sa osnovama ovog jezika, uvideli su prednosti sastavljanja multiblok algoritama i sada žele dublje da zarone u ovu uzbudljivu Scratch atmosferu, otvore nove horizonte, poboljšaju veštine programera igara, stvaraju neverovatne projekte sa logičkim lancima, sa višestrukim vezama i strukturama.

Specifičnosti modula „Projekat u Scratch. Stvaranje igara na Scratch. Logika igre“

Ovaj modul u našoj SajberŠkoli ima za cilj dublje upoznavanje sa specifičnostima Scratch okruženja i njegovim mogućnostima. Ovaj modul koristi najnaprednije alate za kreiranje zaista složenih projekata za igru i učenje. Osim toga, Scratch jezik se aktivno koristi za programiranje robota i integriše se sa raznim robotskim kompletima (Lego, Arduino), a prelazak dece iz programa Scratch u Python u budućnosti će biti ugodniji.

Svaki učenik će otkriti nešto novo, zabavno i neverovatno. Pod vođstvom iskusnih i kreativnih mentora, deca će ovladati veštinama projektnog rada i, kao rezultat, stvoriti složenu logičku ili grafičku 2D igru u žanru po svom izboru. Dva meseca naši mladi programeri:

• poboljšavaju poznavanje rada na računaru;

• razvijaju logiku, razmišljanje i kreativnost;

• pregledaju osnove programiranja za decu, uključujući komande, promenljive, petlje, uslove, liste, algoritme za izgradnju, matematičke funkcije (množenje, deljenje, razlomci, procenti, koordinatne ose, stepeni itd.);

• uče da stvaraju složene skripte, crtati u grafičkim uređivačima, unose, izlaze i obrađuju informacije;

• kreiraju složene igre, simulatore i demonstracijske materijale.

Informaciona tehnologija se razvija brzim tempom, a obuka programiranja u običnim školama, ako se to dogodi, vrlo je slaba, sa minimumom prakse i potpuno je nezanimljiva. Neka vaša deca budu nekoliko koraka ispred svojih vršnjaka - dajte im priliku da nauče da razmišljaju brzo i jasno, da osmišljavaju logičke lance sa svešću o posledicama odluke. Pod vođstvom iskusnih i motivišućih predavača naše Sajber škole, vaše dete će se osećati slobodno u digitalnom svetu, naučiti bezbedno ponašanje na mreži, dobiti priliku da u potpunosti razvije i koristi najnaprednije tehnologije u korist sebe i svoje porodice.

Данный сайт использует файлы cookie и прочие похожие технологии. В том числе, мы обрабатываем Ваш IP-адрес для определения региона местоположения. Используя данный сайт, вы подтверждаете свое согласие с политикой конфиденциальности сайта.
OK